Vesmírná technika: Sonda LADEE – konstrukce

VT 2020_31

A máme tu novinku na Kosmonautixu. Už téměř dva roky vychází každý pátek na MALL.TV pořad Vesmírná technika. Mnoha čtenářům našeho portálu by mohl tento pořad uniknout a to by byla opravdu škoda. Přináší totiž podrobné informace o kosmických strojích a vůbec technice, která souvisí s dobýváním kosmu. Michal Václavík z České kosmické kanceláře, který je tvůrcem scénáře, získává pro pořad unikátní informace přímo od zdroje, z nichž mnohé se v češtině dosud neobjevily nebo je obtížné se k nim dostat. Hned tento díl nabídne sondu LADEE, která prozkoumala podrobně atmosféru Měsíce a vyzkoušela laserovou komunikaci s rychlostí přenosu u kosmických sond do té doby nevídanou.

Pokud Vám nefunguje přehrávání ve vloženém okně, klikněte sem a dostanete se na stránku pořadu na Mall.TV. Pokud máte s přehráváním problém, zkuste jej spustit v tzv. anonymním okně prohlížeče.

Vesmírná technika vychází na MALL.TV každý pátek .

Kromě Vesmírné techniky najdete na internetové televizi MALL.TV i další pořady Kosmonautixu. Každý den zde vycházejí Vesmírné zprávy, které informují o dění v kosmonautice. Také zde najdete živě a česky komentované přímé přenosy startů raket pod názvem Vesmírné starty.

Pokud si chcete prohlížet tyto pořady přímo v aplikaci na svém telefonu, tabletu nebo na chytré televizi, zde je návod jak naladit MALL.TV