ŽIVĚ A ČESKY: Start poslední lodě HTV

Kosmická loď HTV-9 je posledním exemplářem řady lodí, které v posledních deseti letech zásobovaly Mezinárodní kosmickou stanici. Než se dočkáme jejího nástupce, tedy HTV-X, užijeme si ještě jeden start. Na japonském kosmodromu Tanegašima se připravuje start rakety H-IIB, která by měla ve středu v 19:30 našeho času odstartovat k ranní obloze. V útrobách lodi bychom našli vědecké přístroje, ale i zařízení k provozu stanice – v tomto směru hraje prim šestice nových akumulátorů, které představují poslední várku nutnou k dokončení několikaleté výměny starých akumulátorů. Přijměte, prosím, naše pozvání k živě a česky komentovanému přenosu.

Náš přenos ze startu spustíme zhruba okolo 19:15 SELČ. Pokud máte zájem zapojit se do chatu, nebo Vám nefunguje přehrávání ve vloženém okně, klikněte sem a dostanete se na stránku přenosu na Mall.TV. Pokud máte s přehráváním problém, zkuste jej spustit v tzv. anonymním okně prohlížeče.

11 komentářů ke článku “ŽIVĚ A ČESKY: Start poslední lodě HTV”

Já se dnes zahanbeně musím přiznat,že jsem ten přenos prokoučoval!Nějak mě to v těch odkladech a přesunech uniklo,že se vůbec startuje!Tak aspoň záznam,díky za něj!

2. Ondrej_Kvinta napsal:

Nemám rád tyto komentáře, když je sám čtu, ale dnes to fakt blbne.

Nevím, v čem je problém, ale ani na stránkách Mall přenos nešel pustit ze Safari ani z Chrome

Nevím, jestli pro vývojáře mají Mall je malý trh v ČR podporovat Safari a macOS [Catalina].

Věřil jsem, že to jsou jen porodní bolesti nového projektu, ale takhle se nikdy nestanou zajímavým produktem, který může lokálně konkurovat platformě typu Youtube. Bohužel to nyní táhne dolů i tento web.

Věřím, že dokázali nabídnou lepší odměnu než YouTube, která ale snad není tarifovaná od sledovanosti, protože uměle Vám ji snižuji.

Youtube změnil bonifikaci malých tvůrců typu kosmonautix. A rád bych klidně přispěl, ale za něco, co bude fungovat. Možná čas pro návrat. Nevím bohužel, jaké mate smluvní podmínky. Ale oni tímto museli porušit svoji část smlouvy.

psal jsem to už od začátku a napíšu to i teď. Když jsme se domluvili na přesunu přenosů z YT na Mall.TV, tak o žádných penězích vůbec nebyla řeč – zdarma jsme dělali přenosy na YT, zdarma jsme je dělali na Mall.TV. Teprve až po cca čtvrt roce vysílání přenosů na Mall.TV od nich přišel návrh na odměny. Takže přesun rozhodně nebyl kvůli penězům. Na Mall.TV máme v průměru vyšší návštěvnost přenosů než na YouTube.
      Ne, o přechodu na YT opravdu neuvažujeme. Na začátku sice byly problémy, ale ty se podařilo vyřešit. Dnes mají problémy pouze jedinci, není to tedy chyba systému.

• SaturnV napsal:

Mě to fungovalo perfektně. Dokonce se to na začátku samo spustilo (zázrak !☺)

3. SaturnV napsal:

Moc zajímavé. Díky za přenos!

Na CNN Prima to nejde, což prezentuje obecný nezájem o mezinárodní kosmonautiku.