86 stránek aktuálního dění z ESA

Evropská kosmická agentura vydává čtvrtletní bulletin, který shrnuje aktuální informace z nejrůznějších evropských misí. Před pár hodinami spatřil světlo virtuálního světa jeho již 161. díl.  Prostor tu dostávají nejen mise, o kterých bylo v uplynulých třech měsících nejvíce slyšet – aktuálně projekty jako Sentinel, IXV, nebo Hubbleův teleskop, ale je tu místo i pro informace o projektech, které teprve na svou realizaci čekají. Prostě a jednoduše – na 86 stránkách tohoto bulletinu najdou zájemci komplexní informace o všech směrech, kterými se evropský výzkum vesmíru ubírá – zajímá vás, jak pokračují přípravy na mise JUICE, Euclid, nebo třeba Solar orbiter? Všechny tyto informace tu na Vás čekají. Rozhodně neprohloupíte, pokud se do souhrnu začtete.

86 stránek aktuálního dění z ESA, 2.5 out of 5 based on 7 ratings

Rating: 2.5/5 (7 votes cast)

3 komentáře ke článku “86 stránek aktuálního dění z ESA”

1. Steve napsal:

Buletin ESA do češtiny asi těžko někdo přeloží. Ne každý umí exelentně cizí jazkyk, aby v odborném článku porozumněl všemu. Je proto dobře, že na kosmonautixu jsou obětaví lidi, kteří zahraniční články o kosmonautice srozumitelně přeloží do češtiny s přidají své postřehy pro českou veřejnost. O nejzajímavějších projektech ESA se jistě zase dočteme na těchto stránkách.

• Tomáš Kohout napsal:

Nepochybně tomu tak bude. Výše vyjmenované mise nás rozhodně nenechávají chladnými. 😉

No, doporučoval bych zkusit Google překladač, právě u odborných textů má myslím dost dobré výsledky. Se základní znalostí angličtiny pro upřesnění některých detailů se to čte docela dobře.