ESA zve všechny do svého technologického centra

Už za méně než měsíc se opět po roce otevřou brány technického střediska Evropské kosmické agentury v nizozemském Noordwijku. Centrum zvané ESTEC (European Space Technology and Research Centre) se všem zájemcům otevře už v neděli 5. října. Pokud máte možnost se do Nizozemí vypravit, určitě neváhejte. Organizátoři slibují velmi atraktivní program – od setkání s kosmonauty až po zhlédnutí experimentálního zařízení IXV. A to nemluvím o desítkách modelů kosmické techniky, které budou rozmístěné po všech chodbách.

Zájemci o návštěvu se mohou zdarma zaregistrovat na této adrese. Pokud byste chtěli vědět, jak to v ESTECu vypadá a zda stojí za to navštívit toto centrum, můžete si přečíst tento článek, který jsme sepsali po loňské osobní návštěvě – mimochodem všem zájemcům o kosmonautiku tuto návštěvu vřele doporučujeme. Pokud Vás kosmonautika baví, budete se cítit jako malé dítě, které se dostalo do zábavního parku. Na závěr ještě přidáme krátké video, které ukazuje, na co všechno se mohou návštěvníci ESTEC Open day těšit.

ESA zve všechny do svého technologického centra, 2.5 out of 5 based on 2 ratings
(Visited 606 times, 1 visits today)

Rating: 2.5/5 (2 votes cast)
(Visited 606 times, 1 visits today)

2 komentáře ke článku “ESA zve všechny do svého technologického centra”

1. Marek napsal:

Zastavte se v expozici Software Systems, na obri obrazovce vam ukazeme nastroj pouzity pro planovani trajektorie Rosetty solarnim systemem a jeji priblizeni ke komete, vcetne planu toho, co bude Rosetta prave delat 5. rijna behem Dne otevrenych dveri. Taky ukazeme 3D vizualizaci pruletu kolem Rosetty a komety 67P. Mimo jine narazite na 2 ceske zamestnance ESA!