Evropské technologické centrum opět otevře své brány

Máte rádi kosmonautiku? Chcete nahlédnout do míst, která jsou po většinu roku veřejnosti nepřístupná? Chcete se setkat se skutečnými kosmonauty a dalšími odborníky, kteří pracují pro Evropskou kosmickou agenturu? Chcete si udělat třídenní výlet, na který budete vzpomínat ještě dlouho? Pak moc neotálejte – už v neděli 4. října proběhne den otevřených dveří v technologickém centru Evropské kosmické agentury v ESTECu. Vstup je zdarma a v dnešním článku Vám dáme návod, jak se na akci jednoduše zaregistrovat.

ESTEC jsme při dni otevřených dveří navštívili předlonivloni a chystáme se tam i letos. Pro čtyřčlennou skupinu vychází takový třídenní výlet i se započítáním paliva, ubytování a vstupu do dvou německých technických muzeí (Speyer a Sinnsheim) pod 5 000 Kč na osobu. Pokud tedy máte ve své okolo fanoušky kosmonautiky, můžete vyrazit na nezapomenutelný výlet. Registrace je jednoduchá:

1. Jděte na adresu https://www.eventbrite.co.uk/e/esa-estec-open-day-2015-registration-17495794392
  2. Nic tu nenastavujte – událost je už vybraná, počet lístků změnit nemůžete – najednou registrujete pouze jednu osobu. Klikněte tedy na zelené tlačítko Register.
  3. Dostanete se na novou stránku, kterou musíte vyplnit do deseti minut, což ale není problém, protože jen uvedete své jméno, příjmení a 2x mailovou adresu.
  4. Klikněte na Complete Registration.
  5. Na monitoru se vám objeví zpráva „You’re going to ESA-ESTEC Open Day 2015.“ K tomu dostanete i možnost sdílet tuto novinku na sociálních sítích.
  6. Během pár sekund vám dorazí mail. V něm najdete jako přílohu pdf se vstupenkou. To si vytiskněte a pak si tenhle papír nezapomeňte vzít s sebou.Druhou možností je kliknout v mailu na možnost mobilního potvrzení (s přesměrováním na App Store i Google play). Tady přesně nevím, jak to funguje, protože já vždycky sázel na papírové vstupenky, ale složité to jistě nebude.
  7. U vchodu do areálu ukážete vytištěný papír a ochranka vás pustí dovnitř – v minulých letech nic nekontrolovali – stačilo jen ukázat papír.

2 komentářů ke článku “Evropské technologické centrum opět otevře své brány”