Kosmonautické kvízy 7. díl – Rosetta

Máme zde další čtvrtek a vy už možná očekáváte další prázdninový kvíz. Stalo se již zvykem, že v tento den vám nabízíme možnost trochu si procvičit znalosti v určitých oblastech kosmonautiky. Jako téma pro dnešní kvíz jsme vybrali Rosettu. Ta se po mnohaleté cestě konečně dostala ke svému cíli a největší kosmonautické dobrodružství tohoto roku tak začalo. Unikátnost a význam této mise je ostatně vidět i v masmédiích, které se obyčejně kosmonautice příliš nevěnují. Proto zabrouzdejte v paměti, otevřete mysl, vzpomeňte si, co všechno o Rosettě víte a pusťte se do následujících dvaceti otázek, které se týkají první lidské sondy na oběžné dráze komety.

Při vyplňování testu nejste omezeni časem. Vaše výsledky nikde nebudou zveřejněny. Kvíz slouží pouze pro vaše pobavení a ověření vašich znalostí. Po označení vašich odpovědí u všech otázek klikněte na tlačítko „Vyhodnotit kvíz“. Zobrazí se vám počet bodů, hodnocení a také správné odpovědi. Přejeme příjemnou zábavu.

[mlw_quizmaster quiz=8]

Kosmonautické kvízy 7. díl – Rosetta, 2.5 out of 5 based on 11 ratings
(Visited 679 times, 1 visits today)

Rating: 2.5/5 (11 votes cast)
(Visited 679 times, 1 visits today)

6 komentářů ke článku “Kosmonautické kvízy 7. díl – Rosetta”

1. Evžen napsal:

Díky! poloviční úspěch. schválně jsem si nechtěl před testíkem přečíst nic o sondě ani hledat v jiných pramenech. No, jsem potěšen. Díky za poučnou zábavu!

2. Daniel napsal:

Pro mě to je událost roku a tak se mi podařilo uhádnout 17 otázek. Doufejme že mise bude úspěšná až do konce roku 2015, že se nic nepokazí.

• Michael Voplatka napsal:

Pro většinu z nás je to kosmonautická událost roku. Držme tedy Rosettě palce, ať vše funguje na jedničku. K vašemu výsledku v kvízu gratuluji. 17 z 20 je velmi dobrý výsledek.

3. AmHet napsal:

no žádná sláva , ale 10 z 20 taky dobrý